Kiekvienas Klientas, pateikęs užsakymą Parduotuvėje, privalo perskaityti Taisykles ir sąlygas ir patvirtinti, kad sutinka su jų nuostatomis. Taisyklių ir sąlygų nežinojimas neatleidžia Kliento nuo pareigos laikytis jose nustatytų taisyklių.

§ 1. ĮVADAS

  1. Interneto domenas [www_firmy] priklauso [nazwa_firmy], įrašytas į Nacionalinio teismų registro verslininkų registrą, tvarkomą Nacionalinio teismų registro VIII skyriaus KRS: [krs_firmy], NIP: [nip_firmy], REGON: [regon_firmy], el. pašto adresas: [mail_firmy] Bendrovė toliau vadinama Paslaugų teikėju arba Pardavėju
  2. Taisyklėse ir sąlygose išdėstytos sąlygos, kuriomis Klientai naudojasi Svetaine, ypač pirkdami Svetainėje.
  3. Taisyklės ir sąlygos Klientams nemokamai pateikiamos Svetainėje tokia forma, kuri leidžia jas gauti, atgaminti ir įrašyti naudojantis Kliento naudojama IRT sistema.
  4. Draudžiama Klientams į Svetainę įkelti neteisėtą turinį.
  5. Asmens duomenų, tvarkomų įgyvendinant Taisyklių ir sąlygų nuostatas, valdytojas yra Paslaugų teikėjas. Asmens duomenys tvarkomi tikslais, apimtimi ir remiantis principais, nurodytais [www_firmy] interneto svetainėje pateikiamoje privatumo politikoje

§ 2. APIBRĖŽTYS

Šiose Sąlygose ir sąlygose toliau apibrėžtos šios sąvokos:

  1. Darbo dienos – darbo dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
  2. Kalendorinės dienos – savaitės dienos nuo pirmadienio iki sekmadienio, įskaitant valstybines šventes
  3. Interneto svetainė – interneto svetainė, prieinama paslaugų teikėjo [www_firmy] jo prižiūrima,
  4. Vartotojas – bet kuris fizinis asmuo, besinaudojantis Svetaine
  5. Klientas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam pagal įstatymą suteiktas teisnumas ir veiksnumas, kuris pagal šias Taisykles ir sąlygas pateikia Užsakymą per Svetainę.
  6. Mokama paslauga – tai paslauga, leidžianti naudotis CV šablonais ir galimybe sukurti motyvacinį laišką, asmeninį klausimyną ir internetinį portfelį.
  7. I paketas – mokama paslauga, apimanti galimybę sukurti CV šabloną ir sukurti jį pagal visus svetainėje esančius šablonus. Paslauga sudaroma tam tikram laikotarpiui – 14 dienų už 7,99 PLN kainą – po 14 dienų automatiškai pratęsiama kas mėnesį už 88,99 PLN kainą, su galimybe bet kada nutraukti paslaugą.
  8. II paketas – mokama paslauga, apimanti galimybę sukurti CV šabloną ir sukurti jį pagal visus svetainėje esančius šablonus. Paslauga sudaroma tam tikram laikotarpiui – 1 metams – po metų automatiškai pratęsiama kasmet už 259,2 PLN kainą, su galimybe nutraukti sutartį Taisyklėse ir sąlygose nurodytomis sąlygomis.
  9. Registracija – Vartotojo sudaryta paslaugų teikimo sutartis dėl prieigos prie Svetainės šiose Taisyklėse ir sąlygose nustatytomis sąlygomis, kai Vartotojas pateikia savo kontaktinius duomenis ir sutinka su šiomis Taisyklėmis ir sąlygomis.
  10. Sąskaita – konkrečiam Naudotojui priskirtas ir jo vardu Paslaugų teikėjo aktyvuotas skydelis, kuris yra Svetainės dalis, leidžianti Naudotojui naudotis visomis Svetainės funkcijomis, kuriame renkami Naudotojo ir Kliento duomenys, naudojami Naudotojo ir Kliento veiklai Svetainėje identifikuoti.
  11. Slaptažodis – raidinių ir skaitmeninių simbolių seka (slapta, žinoma tik naudotojui), reikalinga autorizuotai prieigai prie Paskyros ir naudojimuisi Mokamų paslaugų ištekliais.
  12. Sąlygos ir nuostatos – šios Paslaugos sąlygos ir nuostatos.
  13. Užsakymas – registruoto Naudotojo veiksmas, kuriuo jis užsako Mokamą paslaugą, prieinamą Svetainėje.

§ 3. BENDROSIOS NUOSTATOS

Taisyklės ir sąlygos yra nuolat prieinamos [www_firmy] tokiu būdu, kad kiekvienas vartotojas galėtų gauti, atkurti ir įrašyti savo turinį bet kuriuo metu spausdindamas arba išsaugodamas jį laikmenoje.

§ 4. TECHNINIAI REIKALAVIMAI

  1. Norint naudotis Paslauga, būtina turėti:
    • kompiuterį, planšetinį kompiuterį, išmanųjį telefoną ar kitą elektroninį prietaisą su interneto prieiga;
    • bet kurią dabartinę interneto naršyklę (bent jau „Internet Explorer 7”, „Firefox 3.x”, „Safari 4.x”, „Google Chrome”);
    • atskirą el. pašto paskyrą.
  2. Naudojimasis Svetaine gali priklausyti nuo programinės įrangos, tokios kaip „Java”, „JavaScript”, „Adobe Flash Player”, „Adobe Acrobat Reader”, įdiegimo ir slapukų priėmimo.

§ 5. NAUDOTOJO (KLIENTO) TEISĖS IR PAREIGOS

  1. Vartotojas privalo naudotis Svetaine ir jos funkcijomis laikydamasis įstatymų, šių Sąlygų nuostatų ir gerų papročių.
  2. Naudotojas atsako už duomenų, pateiktų naudojantis Svetaine, turinį, atitiktį ir tikrumą.
  3. Prieš pradėdamas naudotis Paslauga, Vartotojas privalo perskaityti šias Taisykles ir sąlygas.
  4. Draudžiama naudotis Svetaine taip, kad būtų pažeistos kitų asmenų asmeninės teisės, skelbti ar platinti per Svetainę turinį, kuris yra vulgarus, neteisingas arba gali pažeisti Paslaugų teikėjo ar trečiųjų šalių asmenines teises, įstatymus ar kitus teisėtus interesus.
  5. Jei pakeičiate Paslaugai suteiktus duomenis, privalote juos ištaisyti arba papildyti.
  6. Vartotojas pripažįsta ir sutinka, kad draudžiama bandyti naudotis ištekliais, į kuriuos Paslaugų teikėjas nesuteikė Vartotojui teisių.

§ 6. PRIEIGA PRIE PASLAUGOS

  1. Vartotojas gali naudotis Paslauga atsidaręs svetainę. Mokamas paslaugas gali įsigyti tik registruoti naudotojai, prisijungę prie Svetainės.
  2. Naudotojas gali sukurti individualią paskyrą. Norint naršyti Svetainėje, nebūtina susikurti Paskyros, tačiau ji būtina norint įsigyti Mokamų paslaugų.
  3. Viena Paskyra gali naudotis tik vienas Naudotojas.
  4. Paskyros sukūrimas prilygsta sutarties su Paslaugų teikėju dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis pagal šių Taisyklių sąlygas sudarymui.
  5. Prisijungimo vardas, kuriuo Paslaugų teikėjas prisijungia prie Paskyros ir identifikuoja Vartotoją, yra Vartotojo nurodytas el. pašto adresas. Naudotojas taip pat gali prisijungti naudodamas „Facebook” arba „Gmail” paskyrą.
  6. Norėdamas susikurti Paskyrą, Naudotojas turi atlikti šiuos veiksmus:
    1. nurodykite savo elektroninio pašto dėžutės (el. pašto) adresą, kuris bus jūsų prisijungimo vardas;
    2. nustatyti slaptažodį;
    3. patvirtinate, kad perskaitėte ir sutikote su Taisyklėmis ir sąlygomis;
    4. sutikti Svetainėje sukurti internetinį portfelį;
    5. spustelėkite registracijos patvirtinimo nuorodą, atsiųstą į pašto dėžutės adresą, nurodytą pagal šios dalies a punktą.
    6. registruodamasis svetainėje naudotojas sutinka sukurti portfelį, kuris gali būti prieinamas tik tam asmeniui, arba šiuo portfeliu gali būti dalijamasi per nuorodą.
  7. 1 dalyje nurodytas sąlygas galima įvykdyti tik tuo atveju, jei jos įvykdomos kartu. 6 šios dalies nuostatas, bus registruojamasi Svetainėje.
  8. Paslaugų sutartis – Sąskaitos priežiūra – sudaroma neribotam laikui, kai tik įvykdomos 1 dalyje nurodytos Sąskaitos paslaugų naudojimo sąlygos. šios dalies 6 punktą.
  9. Naudotojas yra atsakingas už prisijungimo vardo ir slaptažodžio saugumą ir tinkamą naudojimą, kuriuos reikia laikyti konfidencialiais. Kilus įtarimui, kad naudotojo prisijungimo vardą ir slaptažodį gavo neįgaliotas asmuo, naudotojas privalo nedelsdamas pakeisti slaptažodį. Jei Vartotojas arba Klientas įtaria, kad jo Paskyra naudojamasi neleistinai, jis turėtų nedelsdamas apie tai pranešti Paslaugų teikėjui.
  10. Paslaugų teikėjas pareiškia, kad dėl elektroniniu būdu teikiamų paslaugų pobūdžio gali kilti rizika, kad neįgalioti asmenys gali gauti ir keisti naudotojo ir kliento duomenis. Naudotojai ir Klientai turėtų naudoti tinkamas technines priemones, kad kuo geriau apsisaugotų nuo pirmiau minėtų veiksnių. Naudojant tokią programinę įrangą gali kilti rizika, ypač naudojant antivirusinėmis programomis apsaugotus įrenginius ir Naudotojų ir Klientų tapatybės apsaugos programas.
  11. Paslaugų teikėjas niekada neprašys Vartotojo ar Kliento pasidalyti savo slaptažodžiu.
  12. Užsiregistravęs naudotojas gali bet kada prisijungti prie savo paskyros ir keisti pateiktus duomenis, tačiau jie turi atitikti tikrovę ir būti naujausi.
  13. Vartotojas ir Klientas turi teisę bet kuriuo metu nutraukti naudojimąsi Svetaine, pasirinkdami atitinkamą parinktį Vartotojo skydelyje „ištrinti paskyrą”.
  14. Atsistatydinimas iš svetainės naudojimo taip pat gali įvykti siunčiant prašymą ištrinti jūsų Paskyrą el. pašto adresu [mail_firmy]
  15. Paslaugų teikėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo Vartotojo arba Kliento prašymo gavimo dienos, ištrina Paskyrą ir visus joje saugomus duomenis.
  16. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę ištrinti Paskyrą be Vartotojo ar Kliento sutikimo šiais atvejais:
    1. Vartotojo arba Kliento nesilaikymas Sąlygų ir sąlygų nuostatų,
    2. Vartotojui arba Klientui pateikus klaidingus arba pasenusius duomenis,
    3. Vartotojo ar Kliento naudojimasis Svetaine pažeidžiant galiojančius įstatymus, socialinio sugyvenimo taisykles ar gerą moralę.
  17. Prieš ištrindamas Paskyrą dėl Taisyklių ir sąlygų pažeidimo, Paslaugų teikėjas paragina Vartotoją arba Klientą nutraukti pažeidimą, nustatydamas 14 dienų kalendorinį laikotarpį, kuriam pasibaigus Paskyra ištrinama nesėkmingai.

§ 7. KAINOS IR MOKĖJIMAI

  1. Visos Svetainėje nurodytos kainos išreikštos Lenkijos zlotais (PLN) ir yra bendrosios kainos (įskaitant PVM).
  2. I paketo kaina yra 7,99 PLN už 14 dienų. Po 14 dienų už naudojimąsi paslauga bus automatiškai imamas 88,99 PLN mokestis kiekvieną mėnesį.
    II paketo kaina yra 259,20 PLN už 1 metus. Po 1 metų už naudojimąsi paslauga bus automatiškai mokama 259,20 PLN kasmet.
  3. Mokėjimai gali būti atliekami tik PLN.
  4. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti kainas Svetainėje. Jokiomis aplinkybėmis negalima keisti kainos Klientui, kuris jau yra pateikęs Užsakymą dėl Mokamos paslaugos.
  5. Už kiekvieną Užsakymą Paslaugų teikėjas išrašo elektroninę PVM sąskaitą faktūrą, kuri klientui pateikiama [www_firmy] Iki tol, jei Vartotojas automatiškai negauna sąskaitos faktūros, jis turėtų parašyti Paslaugų teikėjui šiuo adresu [mail_firmy]
  6. Iki tol, jei Vartotojas automatiškai negavo sąskaitos faktūros, jis turėtų parašyti Paslaugų teikėjui adresu [mail_firmy]
  7. Klientas sumoka kainą į Paslaugų teikėjo banko sąskaitą, naudodamasis tuo metu Svetainėje prieinamais elektroniniais mokėjimo būdais.
  8. Mokėjimus galima atlikti mokėjimo kortele, naudojantis „Revolut” sistema, kurią valdo Poznanėje įsikūrusi bendrovė „National Payment Integrator S.A.”.
  9. Mokėjimus mokėjimo kortele per „Revolut” sistemą gali atlikti tik asmenys, turintys teisę naudotis priemone, kuria remiantis atliekamas mokėjimas, visų pirma mokėjimo kortele gali naudotis tik įgaliotas jos turėtojas. Apie Paslaugų teikėjo arba „Revolut” nustatytus piktnaudžiavimo atvejus bus pranešta atitinkamoms teisėsaugos institucijoms.
  10. Paslaugų teikėjas Svetainėje pateikia Klientams atitinkamą nuorodą, kad jie galėtų atlikti mokėjimą už Mokamą paslaugą.
  11. Nuorodos duomenys per „Revolut” sistemą automatiškai perduodami bankui arba įsigyjančiam asmeniui.
  12. Paspaudęs ant sandorio nuorodos Svetainėje, klientas automatiškai nukreipiamas į „Revolut” internetinio mokėjimo puslapį.
  13. Atliekant mokėjimą mokėjimo kortelės duomenys automatiškai išsaugomi kliento paskyroje.

§ 8. ĮSAKYMO VYKDYMAS

  1. Vartotojas, norintis naudotis Svetainėje teikiamomis mokamomis paslaugomis, užsiregistruoja Svetainėje, pateikia Užsakymą per formą ir sumoka mokestį naudodamas galimą mokėjimo būdą.
  2. Vartotojas gali teikti užsakymus 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
  3. Pirkimo-pardavimo sutartis sudaroma Vartotojui pateikus Užsakymą naudojant formą.
  4. Formoje naudotojas nurodo kliento duomenis ir pasirenka paketą (I arba II paketą),
  5. Užpildęs formą, naudotojas pasirenka mygtuką „Atlikti mokėjimą”.
  6. Užsakymo pateikti neužpildžius formos neįmanoma.
  7. Mokama paslauga Klientas gali naudotis iš karto, kai į Paslaugų teikėjo banko sąskaitą įskaitoma sumokėta kaina.

§ 9. REKLAMA

  1. Klientas, kuris yra vartotojas, turi teisę pateikti skundą dėl Mokamos paslaugos, dėl kurios buvo pateiktas Užsakymas.
  2. Jei apmokėta paslauga yra nekokybiška, Klientas, kuris yra vartotojas, gali pasinaudoti savo teisėmis prieš Pardavėją pagal garantiją. Pardavėjas atsako klientui už prekių neatitikimą sutarčiai.
  3. Klientas, kuris yra vartotojas, pateikia skundą išsiųsdamas pretenziją dėl Mokamos paslaugos. Siekiant pagreitinti skundo nagrinėjimą, patartina skunde nurodyti: savo vardą ir pavardę, skundo datą, pardavimo kvito numerį, defekto aprašymą ir tipą, vartotojo prašymą, kontaktinius duomenis (telefono numerį arba el. pašto adresą).
  4. Skundai turėtų būti siunčiami raštu adresu: [nazwa_firmy] arba el. paštu šiuo adresu: [mail_firmy]
  5. Kliento, kuris yra vartotojas, teises reglamentuoja 2014 m. gegužės 30 d. Įstatymo nuostatos. dėl vartotojų teisių ir atitinkamos 1964 m. balandžio 23 d. įstatymo nuostatos. – Civilinis kodeksas, kuris taikomas šioms Sąlygoms.
  6. Jei Mokama paslauga turi trūkumų, Klientas, kuris yra vartotojas, gali:
    1. pateikti deklaraciją, kurioje prašoma sumažinti kainą, arba
    2. pateikti pareiškimą apie atsisakymą nuo pirkimo-pardavimo sutarties.
      išskyrus atvejus, kai Pardavėjas nedelsdamas ir nesukeldamas Klientui nepagrįstų nepatogumų pakeičia nekokybišką Mokamąją paslaugą nekokybiška arba pašalina defektą. Šis apribojimas netaikomas, jei Pardavėjas jau pakeitė ar sutaisė Mokamą paslaugą arba jei Pardavėjas neįvykdė įsipareigojimo pakeisti Mokamą paslaugą į nekokybišką arba pašalinti defektą.
  7. Klientas, kuris yra vartotojas, negali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, jei apmokėtos paslaugos trūkumas yra neesminis.
  8. Klientas, kuris yra vartotojas, vietoj Pardavėjo siūlomos
    1. ištaisyti defektą, reikalauti pakeisti Mokamą paslaugą defektų neturinčia paslauga arba
    2. užuot pakeitę apmokėtą paslaugą, reikalaukite ištaisyti defektą,
      išskyrus atvejus, kai Kliento pasirinktu būdu suderinti Mokamą paslaugą su sutartimi neįmanoma arba tam reikėtų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su Pardavėjo pasiūlytu būdu. Sumažinta kaina turi būti proporcinga pirkimo-pardavimo sutartyje numatytai kainai tiek, kiek mokėtinų Paslaugų su trūkumu vertė yra proporcinga jų vertei be trūkumo.
  9. Klientui, kuris yra vartotojas, atsisakius pirkimo-pardavimo sutarties, šalys atlygina viena kitai už suteiktas paslaugas pagal 11 dalies nuostatas. Darbo tvarkos taisyklės.
  10. Tarnyba įsipareigoja per 14 darbo dienų nuo skundo pateikimo dienos informuoti klientą, kuris yra vartotojas, apie skundo nagrinėjimo datą ir būdą. Visą informaciją, susijusią su skundų nagrinėjimo procedūra, Pardavėjas perduos Klientui, kuris yra vartotojas, Kliento prašyme dėl skundo nurodytu adresu ir kontaktiniais duomenimis.
  11. Apmokėtos Paslaugos pakeitimo ar remonto išlaidas padengia Pardavėjas.
  12. Klientui, kuris nėra vartotojas, Pardavėjo garantija dėl Mokamų paslaugų defektų netaikoma.

§ 10. ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIES NUTRAUKIMAS

  1. Paslaugų teikėjas arba registruotas naudotojas gali bet kada nutraukti elektroninių paslaugų teikimo sutartį, jei išsaugomos kitos šalies iki sutarties nutraukimo įgytos teisės ir laikomasi šios dalies nuostatų.
  2. Registruotas vartotojas nutraukia paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutartį, pateikdamas prašymą ištrinti jo Paskyrą Paslaugų teikėjo el. pašto adresu [mail_firmy] Sutartis nutraukiama pasibaigus 14 kalendorinių dienų įspėjimo terminui.
  3. Sutartis dėl Mokamų paslaugų teikimo sudaroma neribotam laikui, nebent Užsakyme nurodyta kitaip. Jei Mokama paslauga užsakoma konkrečiam laikotarpiui, tokios Mokamos paslaugos trukmė automatiškai pratęsiama dar vienam tokios pat trukmės laikotarpiui, nebent Klientas ne vėliau kaip likus 30 kalendorinių dienų iki Mokamos paslaugos galiojimo pabaigos pareikštų priešingai. Tačiau Mokamos paslaugos sąlygos, kuriomis ji bus tęsiama dėl automatinio pratęsimo, negali būti mažiau palankios nei tos, kurios buvo numatytos pradinėje Mokamoje paslaugoje, ir ypač dėl jų negali padidėti Kliento, kuris yra vartotojas, išlaidos. Nepaisant to, Klientas, kuris yra Vartotojas, turi teisę nutraukti Sutartį po automatinio jos termino pratęsimo, pateikdamas prašymą Paslaugų teikėjo el. pašto adresu [mail_firmy] su 14 dienų kalendoriniu įspėjimo laikotarpiu, kuris įsigalioja atsiskaitymo laikotarpio pabaigoje.
  4. Jei Paslaugų teikėjas pageidauja nutraukti paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutartį, jis apie tai informuos registruotą Naudotoją registracijos metu nurodytu el. pašto adresu. Sutartis nutraukiama po 14 kalendorinių dienų įspėjimo laikotarpio.
  5. Jei paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutartis nutraukiama pagal šio straipsnio 2 dalį, galite kreiptis į teismą dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutarties nutraukimo. 4 dalies nuostolių Klientui (Mokamos paslaugos prieinamumo praradimas), Paslaugų teikėjas gali priimti vieną iš dviejų sprendimų:
    1. gali grąžinti Klientui už Mokamą paslaugą mokėtiną sumą proporcingai jos naudojimo laikotarpiui ir mastui; jei tokie veiksmai dėl susiklosčiusių aplinkybių nepateisinami, grąžinama visa suma už Mokamą paslaugą;
    2. gavusi Kliento sutikimą, gali perkelti esamą prieigą prie Mokamos paslaugos iš likviduotos Naudotojo paskyros į kitą Naudotojo paskyrą, likusią Kliento organizacijoje.
  6. Pardavėjas pateikia elektroninę medžiagą Pirkėjui, kuris yra vartotojas, iš karto po Užsakymo pateikimo, jeigu Vartotojas aiškiai pareiškė sutikimą pateikti medžiagą iki atsisakymo termino pabaigos ir po to, kai Paslaugų teikėjas informavo Pirkėją apie teisės atsisakyti sutarties praradimą (Vartotojų teisių įstatymo 38 straipsnio 13 dalis).
  7. Jei Klientas, kuris yra vartotojas, neduoda 1 dalyje nurodyto sutikimo. šios dalies 6 punktą, Paslaugų teikėjas nesuteikia užsakytos medžiagos Klientui anksčiau, nei pasibaigia 14 kalendorinių dienų atsisakymo laikotarpis. Per šį laikotarpį Klientas, kuris yra vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo, nenurodydamas atsisakymo priežasties. Pranešimas apie atsisakymą ir pavyzdinė atsisakymo forma pateikiami šių Taisyklių ir sąlygų pabaigoje. Tokiu atveju Pardavėjas pateikia medžiagas vartotojui klientui vartotojui tik pasibaigus sutarties atsisakymo laikotarpiui.
  8. Sutarties atsisakymo atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui, kuris yra vartotojas, visus gautus mokėjimus.

§ 11. ATSAKOMYBĖ

  1. Paslaugų teikėjas deda visas pastangas, kad užtikrintų, jog naudojimasis Svetaine būtų nepertraukiamas, be klaidų ir nepatogumų Vartotojams.
  2. Paslaugų teikėjas pasilieka galimybę, kad dėl būtino remonto, techninės priežiūros, atsarginių kopijų darymo gali būti trumpalaikių Svetainės veikimo sutrikimų. Jei pirmiau minėti veiksmai atliekami ne dėl gedimų, o dėl suplanuotų veiksmų, Paslaugų teikėjas įsipareigoja, kiek įmanoma, informuoti Klientus apie tai ir nurodyti numatomą negalėjimo naudotis Svetaine trukmę.
  3. Klientas, kuris dėl Paslaugų teikėjo trūkumų negali naudotis Mokamomis Paslaugomis, privalo apie tai pranešti Paslaugų teikėjui elektroniniu paštu [mail_firmy]. Paslaugų teikėjas nedelsdamas imasi visų priemonių, kad būtų atkurtas sklandus Svetainės veikimas.

§ 12. AUTORIŲ TEISĖS

  1. Svetainė yra Paslaugų teikėjo nuosavybė. Visi prekių ženklai, paslaugų ženklai ir pavadinimai, kurie pateikiami svetainėje, yra Paslaugų teikėjo nuosavybė arba Paslaugų teikėjas turi teisę juos naudoti pagal atskirus susitarimus su įgaliotais subjektais. Svetainės tekstą, grafiką ir IT turinį saugo autorių teisių įstatymai.
  2. Svetainės ir atskirų jos elementų negalima keisti, kopijuoti, platinti ar skelbti komerciniais tikslais, išskyrus atvejus, kai Paslaugų teikėjas davė išankstinį raštišką sutikimą.
  3. Svetainėje esančia mokamos paslaugos medžiaga ir ištekliais, įskaitant, visų pirma, šablonus, dizainą, tekstų studijas, gali naudotis tik prieigą prie jų įsigijęs Vartotojas.
  4. Įsigydamas prieigą prie Svetainės, Paslaugų teikėjas suteikia Klientui licenciją naudotis Svetainėje esančia medžiaga ir ištekliais tam tikrą laikotarpį, atitinkantį Kliento pasirinktą Mokamos paslaugos variantą. Licencija suteikia teisę vienam Naudotojui, turinčiam teisę naudotis Paskyra, per kurią įsigyta prieiga prie Kurso, naudotis autorių teisių saugoma medžiaga.

§ 13. REGLAMENTŲ PAKEITIMAI

  1. Paslaugų teikėjas gali keisti šias Taisykles ir sąlygas. Pakeitimai gali būti daromi, visų pirma atsižvelgiant į teisės aktų pakeitimus, Svetainėje siūlomų funkcijų pakeitimus, Svetainėje teikiamų paslaugų įvedimą ar panaikinimą, Vartotojams ar Klientams rūpimų klausimų išaiškinimą.
  2. Dėl Taisyklių ir sąlygų nuostatų pakeitimo Vartotojas ar Klientas negali prarasti įgytų teisių, jei jos buvo įgytos teisėtai.
  3. Visi Užsakymai, kuriuos Tarnyba priėmė vykdyti iki Sąlygų pakeitimo dienos, vykdomi pagal Sąlygas, kurios galiojo Užsakymo dieną, nebent naujos redakcijos Sąlygų nuostatos yra palankesnės.
  4. Paslaugų teikėjas informuos Paskyrą turinčius Naudotojus apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimus, išsiųsdamas atitinkamą informaciją jų nurodytais el. pašto adresais. Paslaugų teikėjas paskelbs suvestinį pakeistų Sąlygų tekstą Interneto svetainėje.
  5. Jei Klientas nesutinka su nauju Taisyklių ir sąlygų turiniu, per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimą gavimo dienos jis turėtų apie tai pranešti Paslaugų teikėjui nurodytu adresu: [nazwa_firmy] Jei per 14 kalendorinių dienų nuo pranešimo dienos nepateikiamas prieštaravimas, laikoma, kad sutinkama su nauja taisyklių redakcija. Vartotojo prieštaravimo pateikimas laikomas paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis sutarties nutraukimu, kuriam taikomos § 10 dalies nuostatos. Darbo tvarkos taisyklių 4 straipsnis taikomas mutatis mutandis.
  6. Paslaugos formos ir pobūdžio pakeitimai, ypač grafinio dizaino pakeitimai, naujų funkcijų įtraukimas ir panašiai, nelaikomi šių Taisyklių ir sąlygų pakeitimu, jei tokie pakeitimai neprieštarauja šių Taisyklių ir sąlygų nuostatoms.

§ 14. REGLAMENTŲ PAKEITIMAI

  1. Klientas turi galimybę pasinaudoti neteisminėmis skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo procedūromis. Naudojimosi šiomis procedūromis taisykles galima rasti subjektų, įgaliotų nagrinėti ginčus ne teismo tvarka, patalpose arba interneto svetainėse. Ši nuostata nereiškia, kad Paslaugų teikėjas apskritai sutinka visus ginčus spręsti neteismine tvarka. Paslaugų teikėjas priima sprendimą kiekvienu konkrečiu atveju.
  2. Bet kokiems ginčams tarp Paslaugų teikėjo ir Vartotojo arba Kliento taikoma Lenkijos teisė ir Lenkijos bendrosios kompetencijos teismų jurisdikcija.
  3. Jei Vartotojai ar Klientai naudoja pavyzdines sutartis (bendrąsias sąlygas, taisykles ir reglamentus ir t. t.), šių pavyzdinių sutarčių nuostatos netaikomos. Jei Vartotojas ar Klientas naudoja sutarties modelį (Pirkimo sąlygas, Bendrąsias pirkimo sąlygas ir t. t.), kurio taikymas visiškai ar iš dalies negali būti atmestas ir kuris bet kurioje dalyje siekia atmesti ar apriboti šių Taisyklių ir sąlygų taikymą, laikoma, kad toks Vartotojas ar Klientas neturi teisės teikti Užsakymų per Svetainę, o bet kokie pateikti Užsakymai, jei tokie buvo pateikti, nebus vykdomi, o jei jie buvo įvykdyti, visos Užsakymo įvykdymo ir grąžinimo Paslaugų teikėjui išlaidos bus grąžintos Paslaugų teikėjui.